Vergoeding 0.2L horecafles



Beste relatie,


Vorige week hebben wij op onze website gecommuniceerd over het initiatief #geefjedrankjedoor, waarmee Coca-Cola PET- en blikverpakkingen met een THT-datum van 31 mei en 30 juni retour zijn genomen om deze te kunnen doneren op plekken waar ze nu het hardst nodig zijn, zoals onder zorgpersoneel en kwetsbare groepen in de samenleving. Alle ingeleverde dranken worden gecompenseerd en gezamenlijk voorkomen we zo onnodige verspilling. Daarnaast wil Coca-Cola ook een passende oplossing bieden voor de verpakkingen horecafles. Gelieve dit bericht goed door te lezen voor de voorwaarden en een goede voorbereiding.


Retourproces van 0.2 liter horecafles

Wij informeren je graag over een oplossing voor Coca-Cola dranken in 0.2 liter horecafles. Om onze klanten hiermee te ondersteunen en om ervoor te zorgen dat de producten op een milieuverantwoorde wijze worden verwerkt, biedt Coca-Cola nu ook een oplossing voor Coca-Cola producten in 0.2 liter horecafles. LET OP; het betreft hierbij enkel de volgende smaken welke hiervoor in aanmerking komen:

  • Coca-Cola zero 24x20
  • Coca-Cola light 24x20
  • Sprite refresh 24x20
  • Fuze 24x20 (alle smaken)

  • Deze dranken met een THT-datum van 31 mei en/of 30 juni 2020 kunnen geretourneerd worden. Dit geldt NIET voor verpakkingen 24x20 van de smaken Coca-Cola regular, Fanta Orange / Cassis, Finley, Minute Maid en Chaudfontaine. Indien het product vanwege een houdbare THT nog geschikt is voor verkoop, is retour uiteraard niet nodig. Volle kratten worden omgeruild voor nieuwe volle kratten. Voor lege kratten crediteren wij enkel de emballage. Gemixte of halfvolle kratten worden niet geaccepteerd.


    Contact

    Het is tot uiterlijk 30 juni mogelijk om producten te retourneren. Indien jullie kratten hebben welke hiervoor in aanmerking komen, kunnen jullie contact opnemen via jullie contactpersoon bij Coca-cola of met Frank Winters via 0493 34 12 60 of frank@wintersliessel.nl.